Pizzor och morötter!

2010-08-16 / 18:07:18

Godkväll!

Jag var hos tandläkarn som sagt och ja hade visst inget hål som jag trodde. Vet ni vad jag inte gillar? När man är tvungen att ta en sån där grej och stoppa in den i munnen och så tar kameran foto? När jag var mindre kunde jag typ inte sätta i den för detr kändes som om jag skulle kräkas... Usch... Men men:)

Jag köpte pizza som jag nu åt här hemma... Mums!:D Och den var en liten tjockis!

Hade tråkigt för typ 1 timma sedan så tog en morot och åt den (nästan hela) och lämnade kvar en liten bit och målade på ögon,näsa och mun. Jag gjorde en video som jag babblade på och kallade moroten för Martin morot! Men den får ni inte se!!!:P Hehe.



Kommentarer!
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, den var riktigt mumsig! Men hemmagjord är godare :D

Kommenterat - 2010-08-17 / 03:21:03  | URL - http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: på otursdagen åkte jag hem till min kille :) dudå?

Kommenterat - 2010-08-17 / 07:47:04  | URL - http://stjupid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: