Smink-shopping

2010-08-10 / 19:43:06

Vet inte hur det hände men har fått ganska många läsare både igår och idag! Vet inte ens hur eftersom min blogg har varit helt nere? Kanske har vunnit någon tävling och blivit länkad eller något... Hm...

Iallafall! Jag sa ju för ett par dagar sen att jag ska beställa ett paket från internet och nu har det kommit!!! Jippi:D
 Det som förvånade mig var doms snabba leverans! Det stod att det kommer om 7-14 arbetsdagar men det kom inom 5 dagar! Vad glad jag blev hehe.



SMINK FRÅN ELF!!! Jag älskar smink! Även fast jag redan har mycket så:P Det här köpte jag:


Schampoo till makeup-borstar, Vattentät mascara (till en vän), rött läppglans, ögonbrynskit (gelé och puder), ögonskuggsprimer och genomskinlig eyeliner som man kan doppa/svepa i ögonskugga så man får den färg man vill ha, rött nagellack, en pennconcealer med en miniborste på andra sidan inkl. pennvässare, mineral foundation, mineral concealer, mineral rouge och sist men inte minst en borste som man kan använda till hela ansiktet ex. till just mineral foundation eller puder men jag ska ha den till mineral rougen. Hehe:)

Har just gjort en trippelsats med kokosbollar, mums!!!

Kommentarer!
Postat av: Stina

Gud vad fint smink! Vart har du hittat det?

Kommenterat - 2010-08-10 / 19:48:44
Postat av: Sandra

Åh, jag måste också beställa lite grejer från ELF.

Kommenterat - 2010-08-10 / 21:16:16  | URL - http://sandraevaldsson.se
Postat av: Juicy Couture - NYSTARTAD COMMUNITY FÖR OSS BLOGGARE

Kikar in.. Allt bra hoppas jag? :) Vart köpte du allt de sminket å vad kostade de?

Kommenterat - 2010-08-10 / 21:22:41  | URL - http://jcouture.blogg.se/
Postat av: josefin

idag har jag varit med en kpmpis:D själv?

Kommenterat - 2010-08-10 / 22:23:59  | URL - http://jensenjosefins.blogg.se/
Postat av: maria

zv: ja, det är det.. grät jättemycket i slutet på den filmen ;P

Kommenterat - 2010-08-11 / 00:36:33  | URL - http://mariadaos.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: