Skolan avklarad!

2010-08-24 / 15:34:43
Hej på er!

Som ni vet så började jag skolan idag och det var faktiskt lite kul! Jag trodde först att jag skulle vara nervös men det var jag inte. Vi fick mest gå runt till olika salar och få info samt lite böcker och papper. Det är lite krångligt att komma ihåg alla salar och tider men det fixar sig snart nog när man har vant sig lite.

Vi 7:or har nu så att vi slutar kl 13.00 på tisdagar, men vi har inte lika många håltimmar.

Nu har jag varit hemma några timmar och inte gjort så mycket. Gick ut med hunden... Men tyvärr bara en stund för det regnade. Har suttit vid datorn och kom på att...

FÅNGARNA PÅ FORTET HAR BÖRJAT PÅ TV! Fast första avsnittet började i söndags men jag hann inte se det. Men jag gick in på tv4as hemsida och där kan man kolla på 1:a avsnittet, så nu ska jag kolla!

Vill ni oxå se det så går ni in här: http://www.tv4play.se/noje_och_humor/fangarna_pa_fortet?videoId=1.1754847
Kommentarer!
Postat av: Sannaliten

Hej! Just nu har jag ännu en tävling i samarbete med Swepearls.se Var gärna med och delta! Du har chans att vinna ett smycke av fina märken för upp till 600 kronor! Superlätt att vinna då det än så länge inte är en enda deltagare.

Kommenterat - 2010-08-24 / 15:57:43  | URL - http://sannalitens.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: