Commander

2010-08-12 / 14:58:02

Hej alla fina bloggläsare!

Jag är riktigt glad eftersom jag har fått ganska många kommentarer och sånt på sistonde! Det är ju superbra! Och jag svarar på varje kommentar/fråga så det är bara att kommentera som sagt!

Jag ska nu ut och fota lite eftersom jag ska vara med i en tävling på en tjejs blogg. Skriver ett inlägg sen och länkar till tävlingen så ni också kan vara med!

Det har hänt något med min dator så bloggar på pappas minidator istället. Kom precis på att jag har glömt veckans låt nu på sistonde! Därför lägger jag upp den nu:


Kommentarer!
Postat av: Juicy Couture - NYSTARTAD COMMUNITY FÖR OSS BLOGGARE, bli medlem nu

hej gumman ;) skulle skicka efter jag oxå men så va det ju endast kort betalning så får vänta tills jag får pengar =))) Hur lång tid tog det att få hem sakerna?



Inte blivit medlem på min community än? ;)



kram

Kommenterat - 2010-08-12 / 18:21:41  | URL - http://jcouture.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: