18 Augusti

2010-08-18 / 10:48:16

dzień dobry! (Som betyder godmorgon på polska)

Som ni vet så hände det något skumt med min dator för några dagar sedan, och det var så att jag råkade trycka på någonting och då fick jag något virus!!! Men det är helt borta nu för jag formaterade datorn. Men som tur var så hann jag föra över alla mina filer till en hårddisk. Den är typ helt fräsch nu, utan några program och så.. Som en ny :D

Och jag bloggade inte igår för jag hade inte så mycket lust och tid om ni undrar... Aja nog om det!

Ska nu tänka hur jag ska ha min design och så. Eftersom bilderna till bloggen gjordes på sommaren då jag hade mörkt hår, så kanske jag ska göra nya bilder? En höstdesign kanske? Fast då måste jag nog vänta tills löven faller ner på marken. För då har jag en idé med typ själva designen... Måste tänka lite på det:)

Det är den 18: de idag?? Vad Augusti går fort då... Jag börjar då skolan om 6 dagar... Har iallafall några dagar kvar! Men det ska nog bli kul att börja skolan och börja i en ny klass också. :love:


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: