Några småfynd

2010-04-16 / 19:32:36

Ville precis bara säga att jag (för ca en vecka sedan) hittade jag en gratis sida som man får mer läsare på:

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Sylvia        <--- Bli medlem! Man får betydligt mer besökare;) Justdet, en annan sak, aaah! Nu kom jag inte på vad det var... Men för att inte göra inlägget så tråkigt så ville jag visa er vad jag köpte idag på den lilla marknaden i centrum:

 
En ny liten spegel, den var billig och bra:D

 och ett set med: 1 eyeliner-pensel, 1 suddpensel, 1 ögonskuggsborste, 1 rouge/bronzer borse och 1 ögonbrynsborste. Runt 20 kr för setet, först trodde jag att dom skulle vara dåliga och ha dålig kvalité men dom är superbra! Rekomenderas.


Sen så tänkte jag säga att jag hittade mina foppatoflor som jag köpte förra året och hade typ på mig en gång sen försvann dom, men jag rotade i skohögen uppe på vinden och där var dom! Blev superglad:)




Ps, ett till inlägg kommer lite senare!





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: