28 April - Hårtips

2010-04-28 / 20:09:45
Hej på er allesammans!

Jag var precis ute med hunden och nu tänkte jag slänga in ett inlägg.
 Idag har jag varit i skolan och haft en massa ämnen,och sen så mådde jag ganska dåligt när jag kom hem... Men nu mår jag iallafall bra:D!

Igår var jag på torp och eftersom jag snart fyller år så köpte mamma lite presenter till mig och så:D Dagen jag fyller år ska jag visa er det jag fick åså.    Nu till en helt annan sak:

Ebba i http://chickenbitch.blogg.se/ bloggen undrar om någon har ett tips om en bra hårspray, och jag har ett bra tips:

Got2b's gula hårspray på bilden som är jättebra! Och den klibbar inte utan gör en fin stadga åt håret och håller fast frisyren man fixat.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: