26 April - ett snabbt inlägg

2010-04-26 / 22:50:46

Hejhopp allihopa:D

Nu har jag lovat mig själv att vara i sängs denna tiden så jag kan sova längre,men det blir inte så. <--- haha?? 
 Aja, men jag ville säga att jag inte har gjort så värst mycket idag, i skolan kollade vi på en film som hette Kid Svensk,och sen nästa lektion hade vi engelska å sen slöjd.Jag som hatar måndagar för att dom är så långa och tråkiga, men inte den här! I skolan gick det som sagt snabbt, och sen så följde jag med Linda hem.

Och innan jag avslutar inlägget så tänker jag visa er en t-shirt som jag tycker om:
 Så gullig! och en hel del andra söta t-shirtar finns att hitta på sidan---> http://www.phoenixtshirt.com/ kolla in! (själv har jag jättemånga favvo-t-shirtar där)

Men nu ska ja gå och lägga mig. Pusshej leverpastej♥

Kommentarer!
Postat av: Anna

Hej! fin blogg! Jag undrar, vilka bloggar läser du?:D

Kommenterat - 2010-04-28 / 19:04:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: