25 April - Adobe photoshop cs4

2010-04-25 / 16:53:49

Hej allesammans!

Jag har inte uppdaterat på ca 5 dagar men interneten har varit lite knäpp.
  I alla fall, just nu håller jag på att lära mig photoshop. Min bror köpte en skiva till mig och det fick jag oxå i en tidig födelsedags present:D (som ni nog vissa vet att jag fyller år om 13 dagar). Nu till en annan sak!


En ny design skulle jag göra och om inom några dagar kommer den troligtvis vara klar eftersom jag har photoshop nu. Idag ska jag börja med den. Men det blir nog mest att jag kommer att skriva ner hur den ska se ut, vilka färger jag ska ha i headern,bilder,bakrundsfärger osv... Nu kom jag just på att jag måste ladda min kamera så jag kan fota lite bilder.

Och Wendy min valp, bara så ni vet, hon heter ''Xena''. Vi har kallat henne för Xena ända sedan hon kunde höra, och hon lystrar bara till det så nu kallar ja henne bara namnet Xena:D Slänger in en bild på henne sen.

Dagens citat: ''Lev varje dag som om det vore din sista''.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: