18 April

2010-04-18 / 21:50:57

Hej.

Jag har inte orkat blogga idag, jag har bara lyssnat på en cdbok och legat i min säng hela dagen. Jag är fortfarande sjuk men jag har blivit lite bättre nu. Funderar på om jag ska till skolan imorgon, hm.. får se hur jag mår på morgonen. Jag skulle igår städat mitt rum men sen så tänkte jag att jag skulle göra det idag istället. Det blev inte av tyvärr :( Men jag har funderat på en sak. Vet ni vad?

En ny bloggheader! Det skulle verkligen behövas. Egentligen en hel förändring, inte bara bloggheadern. Men jag har inga idéer hur den ska se ut. Jag vill ju att den ska se annorlunda ut och sticka ut lite. Jag har haft några designer bara, och alla gjorde min vän Andréa, vill ni komma in på hennes blogg så hittar ni den i mina länkar där det står ''Andréa♥''.

Fast nu vill jag göra en helt egen design, en som jag själv gjort. Som sagt så har jag ju brist på idéer så jag tänkte fråga er,      Hur tycker ni att min design ska se ut?

Hoppas att ni kan ge mig inspiration:D



Kommentarer!
Postat av: hannadror

nice header :)

Kommenterat - 2010-04-18 / 22:06:41  | URL - http://hhannadror.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: