11 April

2010-04-11 / 22:59:47

Godkväll:) eller snarare godnatt!

Snart ska jag gå och lägga mig men först tänkte jag säga lite som har hänt/ska hända.

1. Hela veckan hardet varit påsklov, jag har inte gjort så värst mycket.. eller jo, ätit en massa god mat och så, sovit över hos Linda men mesta tiden har jag bara slappat... I fredags var jag och shoppade lite i Överby Trollhättan, (jag är HELT pank, så mamma fick sponsra mig lite;) som vanligt). Det jag köpte (kläder) ska jag ha på mig imorrn till skolan så jag lägger upp lite bilder när jag kommit hem.

Det här blev ett kort inlägg men jag ser och känner att jag måste uppdatera mer på bloggen eftersom jag har ganska många nya besökare så ja... Iaf nu ska jag sova,

Hejdå<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: